50 ideed: Tallinn Music Week – noortelt noortele

Toimumisaeg: 27. märts – 2. aprill 2017

Läbiviija: Tallinn Music Week

Linnafestival Tallinn Music Week toimub käesoleval aastal juba üheksandat korda ning esmakordselt leiab festivali programmist spetsiaalselt noortele suunatud tegevusi, mille korraldamisel noored ise aktiivselt kaasa löövad.

Noorteprogramm hõlmab endasse tegevusi läbi festivali nädala ning on initseeritud ja organiseeritud noorte endi poolt. Tegevused jagunevad juba välja kujunenud festivali programmidesse.

Korraldajatena ja idee autoritena on kaasatud:
• Tallinna Ülikooli Õpilasakadeemia õpilased, kes lõpetasid edukalt Balti Filmi- ja Meediakooli kursuse nimega “Ristmeedia – mis, miks ja kuidas”. Kursuse eesmärk oli rakendada uue meedia teadmisi, et jõuda noorte sihtrühmani Tallinn Music Weeki näitel. Meeskonnas on 9 aktiivset gümnaasiumiõpilast.
• Vanalinna Hariduskolleegiumi 8 aktiivset õpilast.
• Koolinoorte moeshow Moelennuk korraldusmeeskond erinevatest Tallinna gümnaasiumitest.

Linnalava – festivali muusikaprogrammis üles astuvate artistide tasuta kontserdid tavatutes paikades üle linna. TLÜ Õpilasakadeemia noored korraldavad ise ühe kontserdi linnalavaprogrammis. Alustades kohavalikust, mis nende hinnangul kõnetaks just noori, sealt edasi läbirääkimised artistidega, produktsioon, kommunikatsioon jm.

TMW Jutud – avalik tasuta vestluste ja eksperimentide sari põletavatel teemadel. Arutelu TLÜ Õpilasakadeemia poolt tõstatatud teemal ja nende poolt kutsutud külalistega.

TMW Maitsed – valik linna mõnusamaid restorane ja kohvikuid peakokkade erimenüüde ja -soodustustega festivali külastajaile. Gümnaasiuminoorte poolt algatatud aktsioon “Kohv käib topsi” saab olema osa tänavusest Maitsete programmist. Eesmärk on ühekordsete papptopside vähendamine kasutades kohvi kaasa ostmiseks oma kruusi või termost. Keskkonnaökoloogia tunnistalguse saanud aktsioon on hetkel Keskkonnategu 2016 kandidaat ning noored soovivad TMW raames olulisele teemale veel rohkem tähelepanu tõmmata.

Konverents “Creative Impact” – paneel konverentsi programmis, kus noored ise räägivad festivalikorraldajatele, millistel festivalidel nad käia tahavad ning kuidas neid kõnetada ja kaasata. Kootöös TLÜ Õpilasakadeemiaga. Konverentsi osalejateks on 1000 delegaati, kelle hulgas muusika- ja loomeettevõtjad, ettevõtluse ja turismi edendajad, reklaamivaldkonna esindajad, üritustekorraldajad ja ettevõtlusvaldkondade esindajad üle maailma.

Disain – koostöös Tallinna koolide ühismoeshow Moelennuk korraldusmeeskonnaga valmivad tänavused festivalisärgid ja –kotid.

Facebook

www.tallinnmusicweek.ee

***

Tallinn Music Week noorteprogramm “Tallin Music Week noortelt noortele” sai toetust linnalava korraldamiseks laste ja noorte kultuuriaasta ideekonkursi “50 ideed” esimesest voorust.