Laste ja noorte kultuuriaasta disain pälvis Kuldmuna!

Laste ja noorte kultuuriaasta visuaalne identiteet tunnistati disaini / firmagraafika kategoorias Kuldmuna vääriliseks!

Laste ja noorte kultuuriaasta visuaal on värviline, elav ja muutuv. Oluliseks osaks visuaalsest identiteedist on rõõmsavärvilised ja mängulised “minakad”. Kõik „minakad“ on erinevad, ägedad ja loovad tegelased – just nagu lapsed ja noored ise. Lastekirjanduse Keskuse soov oli leida positiivne ja silmatorkav lahendus, mis kõnetaks nii noori kui täiskasvanuid.

Kultuuriaasta disainer Martin Veismani sõnul kujunes laste ja kultuuriaasta visuaalne konsteptsioon põnevaks väljakutseks, eesmärk oli leida mänguline ja silmatorkav lahendus, mis kõnetaks nii lapsi, noori kui ka täiskasvanuid. Kujundaja ise on rahul, et tulemus sai positiivne ja lõbus.

Täpsemalt loe siit http://defol.io/kuldmuna/2017-laste-ja-noorte-kultuuriaasta-2019